Formulir Kontak

 

PDF-Download Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't

PDF-Download Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't

Reviewing Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't will offer more benefits that could generally on the others or might not be located in others. A book turns into one that is extremely important in holding the rule in this life. Schedule will give and link you about what you require and fulfill. Book will likewise inform you about exactly what you understand or just what you have unknowned yet actually.

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't


Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't


PDF-Download Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't

Viele Menschen versuchen, auf einer täglichen Basis intelligenter zu sein. Wie geht es dir? Es gibt zahlreiche Möglichkeiten, um diese Instanz zu evozieren; Sie können überall Wissen sowie Lektion finden Sie wollen. Dennoch wird es Ihnen mit sich bringen, was Anruf als den empfohlenen Punkt zu gelangen. Wenn Sie diese Art von Ressourcen erfordern, kann die Einhaltung Buch eine gute Wahl sein. Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't der Titel der Führung ist,

Wenn Sie das gedruckte Buch erhalten Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't in Online-Buchläden, können Sie zusätzlich die gleichen Schwierigkeiten finden. So müssen Sie Einrichtung zu Einrichtung verlagern Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't sowie Jagd nach der leicht dort zur Verfügung. Es wird jedoch nicht unter auftreten. Guide Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't , dass wir hier auf jeden Fall liefern ist das weiche Dateikonzept. Das ist genau das, was machen Sie leicht ausfindig machen konnten und auch das bekommen Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't von dieser Website zu lesen. Wir bieten Ihnen Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't das wirksamste Produkt, immer und auch ständig.

Nie mit unserem Angebot in Frage, weil wir immer genau das, was Sie brauchen. Ähnlich wie bei dieser aktualisierten Buch Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't, könnten Sie nicht in den verschiedenen anderen Ort finden. Doch hier, es ist wirklich einfach. Klicken Sie einfach auf und auch herunterladen, könnten Sie besitzen die Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't Wenn Einfachheit Ihr Leben reduzieren wird, warum sollten die komplex nehmen? Sie können die Soft - Daten des Buches Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't hier ebenso wie sein Mitglied von uns kaufen. Neben diesem Buch Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't , könnten Sie zusätzlich Hunderte Listen von Führungen aus vielen Quellen, Compilations, Verlagen sowie Autoren in der ganzen Welt finden.

Mit einem Klick auf den Link , die wir anbieten, könnten Sie nehmen führen Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't vollständig. Link zum Internet, herunterladen und erhalten zu Ihrem Werkzeug. Genau das, was sonst zu fragen? Kann die Überprüfung so einfach sein , wenn Sie die Soft - Daten dieses Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't in Ihrem Gerät. Sie können auch die Dokumente kopieren Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't zu Ihrem Büro - Computer - System oder in Ihrem Hause oder vielleicht in Ihrem Laptop. Diskutieren Sie einfach diese große Informationen an Dritte weiter. Schlagen sie diese Seite zu sehen und auch ihre für Bücher Good To Great: Why Some Companies Make The Leap...And Others Don't gejagt erhalten.

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't

Amazon.de

Five years ago, Jim Collins asked the question, "Can a good company become a great company and if so, how?" In Good to Great Collins, the author of Built to Last, concludes that it is possible, but finds there are no silver bullets. Collins and his team of researchers began their quest by sorting through a list of 1,435 companies, looking for those that made substantial improvements in their performance over time. They finally settled on 11--including Fannie Mae, Gillette, Walgreens, and Wells Fargo--and discovered common traits that challenged many of the conventional notions of corporate success. Making the transition from good to great doesn't require a high-profile CEO, the latest technology, innovative change management, or even a fine-tuned business strategy. At the heart of those rare and truly great companies was a corporate culture that rigorously found and promoted disciplined people to think and act in a disciplined manner. Peppered with dozens of stories and examples from the great and not so great, the book offers a well-reasoned road map to excellence that any organization would do well to consider. Like Built to Last, Good to Great is one of those books that managers and CEOs will be reading and rereading for years to come. --Harry C. Edwards

Pressestimmen

One of the top ten business books of 2001 (Business Week)

Alle Produktbeschreibungen

Produktinformation

Gebundene Ausgabe: 320 Seiten

Verlag: HarperBusiness; Auflage: 01 (16. Oktober 2001)

Sprache: Englisch

ISBN-10: 9780066620992

ISBN-13: 978-0066620992

ASIN: 0066620996

Größe und/oder Gewicht:

15,6 x 2,7 x 23,5 cm

Durchschnittliche Kundenbewertung:

3.9 von 5 Sternen

36 Kundenrezensionen

Amazon Bestseller-Rang:

Nr. 20.271 in Fremdsprachige Bücher (Siehe Top 100 in Fremdsprachige Bücher)

I bought this book because it was recommended to me by colleagues and mentioned by the CEO of the company I work for. It's not completely uninteresting but it really didn't appeal to me. Some thoughts are interesting, such as the idea that having very good employees is more critical than having a very good strategy but a lot of the thing presented as key findings sound like plain common sense ("hire the right people").There are a few interesting anecdotes about mid-20th century corporate America but they could be told in a much better way.The writing style is very boring. The same things are repeated 3, 4 times in the same chapter for no apparent reason.Admittedly this is the first business book I read so it might have more to do with the genre than with this specific title, but for someone with a science background, the author's claims of the conclusions being "empirical" and based on data is laughable.Now I know the book was written before the subprime crisis, but still praising Fannie Mae, a company that owes much of its success to intervention of the American government, comes off as clueless. The book says successful companies are "best in the world" at their core business. What is really meant is "best in the USA". Saying that Wells Fargo, or any American bank really, is the "best in the world" at anything sounds like a joke. American banks were awful back in then and are still awful today compared to foreign competitors (remember, this is a country where people write checks on paper and send them through the mail).Unless you have to read this book for a course or something, I'd recommend to skip it.

Alles, was man in dem Buch liest, ist eigentlich Hausverstand. Hier wird nichts dargeboten, von dem ein vernünftiger Mensch nicht ohnehin sagen würde: Ja, so machen wir es. Doch mit allen möglichen Managementströmungen, windigen Geschäftsgebaren, Strategischen "Moves", ausgefuchsten Marketingstrategien und wilden Akqusitionen sieht man häufig nicht mehr ganz klar.Das Gute ist, Collins hat das Ganze akribisch untersucht und festgestellt: Am besten fährt man doch so, wie man es sich als normaler Mensch auch denken würde:* Zuerst ans Unternehmen statt an sich selbst als CEO denken* Sich selbst als CEO nicht zu wichtig nehmen* Klares Commitment auf die Unternehmensziele* Primär auf eine gute Besetzung achten* Sich nichts schön reden* Den Glauben nicht verlieren* Sich auf das konzentrieren, worin man wirklich gut ist* Diszipliniert sein* Technologien nicht zum Selbstzweck einsetzen

obwohl über 15 Jahre alt, ein äußerst spannendes und durchaus aktuelles BuchCollins veranschaulicht in dem Buch das Ergebnis seiner jahrelangen intensiven Studie was genau die besten Firmenlenker ausmacht - und die Ergebnisse sind spannend und mitunter auch sehr überraschendkurzweilig geschrieben, da alles ausschließlich auf realen Firmen basiertuneingeschränkt empfehlenswert für alle die sich mit dem Thema Leadership und Management mal von einer anderen (praxisnahen) Seite annähern möchtenund genauso empfehlenswert für alle, die sich mit Value Investing beschäftigen

nach allen Managementbüchern die ich über die Jahre gelesen habe immer noch das beste Buch für junge und erfahrene Manager in allen Managementebenen.

I had to return this item, since it is not the book, but just a summary, which is not clearly written in the description.The frontpage style being very similar to the book, together with its too high price, could possibly mislead customers.

The last 2 chapters,I found it so boring. The main point of level 5 core leadership do make sense and I learned something from the book.

I haven't finished the book yet, but I am impressed what this group of researchers have found out - yes it is not just one author! The criteria are well chosen and the examples are interesting.

Great book, the content is based strictly on carefully researched data, but not only numbers! Jim Collins and his team did an extraordinary job. This book is a "Must-to-read" for people who want to have an aspect view in this topic.

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't PDF
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't EPub
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't Doc
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't iBooks
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't rtf
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't Mobipocket
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't Kindle

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't PDF

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't PDF

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't PDF
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't PDF

Total comment

Author

terbangundi mimpimu

0   komentar

Posting Komentar

Cancel Reply
").append(t.replace(c, "")); var r = n.find("a.blog-pager-older-link"); if (r) { s = r.attr("href") } else { s = ""; o.hide() } var i = n.find(u).children(".main-wrap-load"); e(u).append(i); var f = $(".widget.Blog .post-thumbnail"); f.each(function () { $(this).attr("src", $(this).attr("src").replace(/\/s[0-9]+(\-c)?\//, "/s400-c/")) }); e(u).isotope("insert", i); setTimeout(function () { e(u).isotope("insert", i) }, 1e3); o.find("img").hide(); o.find("a").show(); a = false }) } function n() { if (_WidgetManager._GetAllData().blog.pageType == "item") { return } s = e("a.blog-pager-older-link").attr("href"); if (!s) { return } var n = e(''); n.click(t); var i = e(''); o = e(''); var u = $("#fixed_s ul li.text-234 "); o.append(n); o.append(i); u.append(o); e("#blog-pager").hide() } var r = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2mYwbzfUZnAs0YWzDN8N4Hw95FERdmSwz9BJcTtwVrRMIpl22MTzeLF1J6I06YG_GZHV763-YRvadOrk4g4UdMiAqPFtEtZh0n6BSPsTDLjK7Z7k3WDgpeOpaQhQqCMFn4cFHz0g3Q8k/s1600/loader.gif", i = "no result"; var s = "", o = null, u = "#container", a = false, f = e(window), l = e(document), c = /)<[^<]*)*<\/script>/gi; e(document).ready(n) })(jQuery) })() //]]>